«سبزبیشه»

.

این‌که آدم بدونه واقعاً چی‌ می‌خواد و دنبال چیه خیلی مهمه، نه؟

... ...
۰۶ اسفند ۰۲ , ۱۷:۱۰

یک زدن تو خال حسابی.

نقل ‌قول"

پاسخ :

دست دادن و فشار دادن دست"
Winged Deer
۰۶ اسفند ۰۲ , ۱۷:۲۰

خیلی! و یکی از دغدغه‌های الانم اینه که سر در بیارم دقیقاً از زندگی چی می‌خوام تا بتونم متناسب با اون رفتار کنم. چون احساس می‌کنم مثلاً هدفم اینه که یه آشپز حرفه‌ای بشم و به‌خاطرش هر روز دارم ساعت‌ها ورزش می‌کنم. می‌دونی چی می‌گم؟ ورزش کردن خوبه ولی قرار نیست من رو یه آشپز حرفه‌ای بکنه.

پاسخ :

آفرین، دقیقاً همین. ولی فهمیدنش کار سختیه انگار. قبلاً فکر می‌کردم اصلاً هم سخت نیست ولی الآن گیج شدم.
Unborn ..
۰۶ اسفند ۰۲ , ۱۸:۵۱

بی‌نهایت. 

پاسخ :

آره؛ درست می‌گی! بی‌نهایت واقعاً.
e t
۰۶ اسفند ۰۲ , ۲۲:۵۲

در ادامه ی حرف های غزال (winged deer)

دقیقا. خیلی مهمه. خیلی خیلی. و مسئله درد آورش قسمت "پیدا کردنشه"

تا وقتی نفهمی هدفت چیه سردرگمی.

لعنت به زندگی.

پاسخ :

آره دقیقاً سختیش همون‌جاست. 
ولی خب می‌دونی همین هم جزئی از ماجرای زندگیه. همین سردرگمی. با این‌که سخته ولی جالبش می‌کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan